7 Haziran 2009 Pazar

-- Yeni Converse All Star'lar



6 yorum:

  1. ahah Ac/Dc süpermiş edinmek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. AC/DC icin bi de kenarında "lock up your daughters" yazan bi model daha yapmışlar :]
    bknz.
    http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/reviewpics/ac2.jpg

    YanıtlaSil
  3. haha ben de tam acdc nin bi tane daha modeli var o çok güzel yaa demek için yorum kısmı şeysine girmiştim ^^ geçen gün gördüm ben de bunları sonra ağladım :)

    YanıtlaSil
  4. acaba blog'a böle "metal fashion" tadında bi kenar köşe mi eklesem .. en popüler "post" bu oldu malum hehhe

    YanıtlaSil
  5. bence metal fashionı olarak metalciler falan genel olarak ne giydikleri tarzında bişi yapabilirsin ya da normal ünlülerin metalle alakalı ne giydikleri tarzında ama ben yapayım onu :) malum yabancı magazin seviyorum biliyorsun. hala ilgiyle takip ediyorum armagansız magazin de tatsız oluyor ama olsun. söyle ona: Adriana Lima da hamileymişşş:p:P

    YanıtlaSil